Skip to content

Reklamácia

Tovar, v prípade jeho vady, alebo iného poškodenia, je možné reklamovať v lehote 24 mesiacov odo dňa vytvorenia objednávky, ako je zákonom stanovené. V prípade reklamácie tovar zašlite doporučene listom LEN prostredníctvom Slovenskej pošty, zásielky od kuriérskych spoločností nebudú prevzaté (podacie číslo zásielky si prosím uchovajte), nie ako balík, na adresu: B&B FAMILY, s.r.o., P.O.BOX 21, 90041 Rovinka. Tovar prosíme neposielať na dobierku. Je potrebné priložiť faktúru (stačí aj kópiu), ktorú sme Vám poslali s tovarom a stručný popis závady spolu s požiadavkou na vybavenie reklamácie, teda Vaše číslo účtu, na ktorý Vám môžeme vrátiť peniaze.
Predávajúci sa zaväzuje reklamáciu vybaviť bezodkladne po prevzatí vráteného tovaru, najneskôr však do 30 dní.

Formulár pre vrátenie tovaru si môžete stiahnuť tu.