Vracal/a som Vám tovar, obdržali ste ho? Kedy mi vrátite peniaze na účet? 

Podľa podacieho čísla zásielky si v online systéme pošty pozriete, kedy sme Vašu zásielku prevzali a následne, do 14 dní, odo dňa nami prevzatia zásielky, vybavujeme vrátenie peňažných prostriedkov. 

 

Kedy mi bude odoslaná/ doručená moja objednávka? 

Všetky objednávky prijaté do soboty polnoci daného týždňa, odosielame nasledujúci pondelok, toho ďalšieho týždňa. Zásielky odosielame vždy 1- krát do týždňa – každý pondelok. 

 

Je možný osobný odber?

Osobný odber bohužiaľ možný nie je, len nákup cez náš e-shop, mailom, alebo telefonicky. 

 

Máte kamennú predajňu? 

Nie, nemáme. 

 

Je možné tovar vymeniť za inú veľkosť/ iný druh? 

Výmeny tovaru nerealizujeme. Tovar je možné len vrátiť, my Vám za neho vrátime peňažné prostriedky na účet a zakúpiť si druhý, resp. vytvoriť novú objednávku. 

 

Ako vyberiem správnu veľkosť? 

Správnu veľkosť určíte podľa tabuľky veľkostí https://www.psishop.sk/tabulka-velkosti/ na našej stránke. Nakoľko máme viacerých dodávateľov, máme 2 tabuľky veľkosti (umiestnené pod sebou), treba sa riadiť podľa tej správnej.

 

Chcem tovar vrátiť, ako mám postupovať? 

Tovar je možné vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od dátumu doručenia tovaru. Tovar zašlite doporučene listom LEN prostredníctvom Slovenskej pošty, zásielky od kuriérskych spoločností nebudú prevzaté (podacie číslo zásielky si prosím uchovajte), nie ako balík, na adresu: B&B FAMILY, s.r.o., P.O.BOX 21, 90041 Rovinka. Tovar prosíme neposielať na dobierku. Je potrebné priložiť faktúru (stačí aj kópiu), ktorú sme Vám poslali s tovarom a stručnú žiadosť o vrátenie peňazí s číslom účtu, na ktorý môžeme peniaze vrátiť (resp. formulár, ktorý Vám bol pribalený do zásielky).

Tovar musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale, v pôvodnom stave, s pôvodným štítkom a nesmie byť nosený, poškodený, či inak znehodnotený. V prípade, ak kupujúci vráti objednaný tovar poškodený, či inak znehodnotený, bez pôvodného obalu, alebo s poškodeným obalom, v nie pôvodnom stave, nosený, alebo bez pôvodného štítku, resp. v stave, ktorý nezodpovedá stavu, v ktorom bol predávajúcim odoslaný, berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený si takto vzniknutú škodu uhradiť zo sumy, ktorá bola uhradená kupujúcim za objednaný tovar, resp. neuznať vrátenie tovaru.

Predávajúci sa zaväzuje uhradiť zaplatenú sumu bezodkladne po prevzatí vráteného tovaru, najneskôr však do 14 dní.
V prípade vrátenia tovaru, ktorý bol zakúpený počas akcie, bude akciová zľava na košík zrušená a uplatňovať sa bude štandardná cena zverejnená na našej stránke.

Odoslanie tovaru na zlú adresu, resp. na inú adresu, ako je v našich Obchodných podmienkach, alebo vo formulári, ktorý prikladáme do balíku ku každej objednávke, nemá za následok posunutie 14 dňovej lehoty na vrátenie tovaru. Tovar v tom prípade neuznáme, ako vrátený v lehote 14 dní.

 

Viete mi ušiť oblečenie na mieru? 

Oblečenie na mieru nešijeme, dostupné je len to, čo je aktuálne na našej stránke. 

 

Mám záujem o tovar v danej veľkosti, ale tá už nie je dostupná. Doskladníte ešte danú veľkosť?

Dostupné je len to, čo máme aktuálne na stránke. Tovar nedoskladňujeme. Veľkosti, ktoré sú už vypredané, bohužiaľ vypredané aj budú. 

 

Posielate zásielky aj do zahraničia? 

Zásielky posielame po dohode kamkoľvek do zahraničia (mimo Slovenskej republiky) za podmienky vopred uhradenia celej sumy (tovar + poštovné) na náš účet. Tovar na dobierku do zahraničia neposielame.