VÝMENA

Ak Vám nevyhovuje veľkosť alebo farba tovaru, môžete nám ho do 14 dní od dátumu doručenia tovaru vrátiť doporučene listom (podacie číslo zásielky si prosím uchovajte), nie ako balík, na adresu: B&B FAMILY, s.r.o., Komenského 18C, 974 01 Banská Bystrica. Tovar prosíme neposielať na dobierku. Je potrebné priložiť faktúru (stačí aj kópiu), ktorú sme Vám poslali s tovarom a stručný popis, akú veľkosť, resp. farbu požadujete vymeniť a za akú veľkosť, resp. farbu. Tovar musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale, v pôvodnom stave, s pôvodným štítkom a nesmie byť nosený alebo poškodený. Pri výmene tovaru si Predávajúci účtuje poštovné (výmena je zasielaná prostredníctvom Slovenskej pošty), ktoré mu vzniklo pri výmene. Taktiež si zaúčtuje zmenu veľkosti.
Predávajúci sa zaväzuje výmenu vybaviť bezodkladne po prevzatí vráteného tovaru, najneskôr však do 7 dní.

VRÁTENIE

Tovar je možné vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od dátumu doručenia tovaru. Tovar zašlite doporučene listom (podacie číslo zásielky si prosím uchovajte), nie ako balík, na adresu: B&B FAMILY, s.r.o., Komenského 18C, 974 01 Banská Bystrica. Tovar prosíme neposielať na dobierku. Je potrebné priložiť faktúru (stačí aj kópiu), ktorú sme Vám poslali s tovarom a stručnú žiadosť o vrátenie peňazí s číslom účtu, na ktorý môžeme peniaze vrátiť. Tovar musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale, v pôvodnom stave, s pôvodným štítkom a nesmie byť nosený alebo poškodený. V prípade, ak kupujúci vráti objednaný tovar poškodený, čiastočne spotrebovaný, resp. v stave, ktorý nezodpovedá stavu, v ktorom bol predávajúcim odoslaný, berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený si takto vzniknutú škodu uhradiť zo sumy, ktorá bola uhradená kupujúcim za objednaný tovar, resp. neuznať vrátenie tovaru.
Predávajúci sa zaväzuje uhradiť zaplatenú sumu bezodkladne po prevzatí vráteného tovaru, najneskôr však do 7 dní.

REKLAMÁCIA

V prípade reklamácie tovar zašlite doporučene listom (podacie číslo zásielky si prosím uchovajte), nie ako balík, na adresu: B&B FAMILY, s.r.o., Komenského 18C, 974 01 Banská Bystrica. Tovar prosíme neposielať na dobierku. Je potrebné priložiť faktúru (stačí aj kópiu), ktorú sme Vám poslali s tovarom a stručný popis závady spolu s požiadavkou na vybavenie reklamácie a to buď číslo účtu, na ktorý Vám môžeme vrátiť peniaze alebo uveďte požadovanú výmenu tovaru kus za kus.
Predávajúci sa zaväzuje reklamáciu vybaviť bezodkladne po prevzatí vráteného tovaru, najneskôr však do 7 dní.